tiistai 16. heinäkuuta 2013

Rakkautta, ruusuja, (alkoholitonta) shampanjaa ja vaahtokarkkeja (sekä hieman "velvollisuuksien välttelyä).

Olen nyt tässä viikon verran koettanut keksiä jotain angstaamisen aihetta, mutta kun ei niin ei.
Minä nyt vain niin nautin tästä kotoilusta. Vähän jopa haikea olo, kun tiedostaa sen seikan, että tätä koti-isäilyä on jäljellä enää vajaat kolme viikkoa. Nopeasti on kulunut kesä tämä.

No, jos jostain pitää tuskailla niin olen kuin olenkin alkanut mieltää tätä kirjoitteluani jonkinasteiseksi "velvollisuudeksi", joten olen joutunut viime päivinä perustelemaan itselleni syitä siihen, miksi en ole tänne kirjoitellut. Ehkei tämä kuitenkaan niin vakavaa ole. Nautin mieluummin kesästä ja ajasta lasteni kanssa. Suosittelen samaa teillekin.

Muuten kertoisin nyt, mitä kaikkea olemme tehneet ja missä olemme käyneet, mutta olen päättänyt, että seuraavan viha-angstiblogimerkintäni aiheena ovat aiheettomat blogit, eli siis ne turhanpäiväiset lässytykset, joissa kerrotaan päivän tekemiset, asukokonaisuudet ja ruokalistat (duckfacepelikuvilla ja kämäsillä ruokainstagramotoksilla ryyditettynä).
Ja vielä enemmän huutia tulevat saamaan säälittävät "kommenttikerjäläiset".
Huh, lämpö nousee jo poskilleni. Kyllä minä vielä vihaistakin tekstiä tulen kirjoittamaan.

Ja vaimolleni, isälleni ja muille sanavalintojani kritisoiville lukijoilleni tiedoksi:
En tupakoi, en tuhlaa rahojani uhkapeleihin, juon alkoholia harvoin ja kohtuudella, joten katson oikeudekseni OMASSA blogissani kiroilla juuri_niin_vitun_paljon kuin mieleni suinkin tekee!

Ensi kertaan, pus och kram.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidätän täyden oikeuden poistaa huonot, tyhmät, vittumaiset tai muuten vaan turhat kommentit :)